10 minute pe zi pentru a te simți de nota 10

10 minute pe zi pentru a te simți de nota 10

10 minute pe zi. Atât îți va lua să te simți mai bine. Ai vrea să slăbești, dar nu ai timp ca să gătești mâncare sănătoasă și ajungi să ronțăi numai prostii. Ai vrea să faci sport, dar nu ai niciodată timp să mergi la sală. Ai vrea să faci ceva pentru corpul tău ca să fii mai sănătoasă, dar nu ai timp și nu știi de unde să începi.

A avea grijă de sănătatea ta a ajuns să fie un lux în ziua de azi. Dar nu ar trebui să fie așa și nici nu este, dacă știi cum să ai grijă de tine. Ai nevoie doar de 10 minute pe zi pentru a deveni mai sănătoasă, mai energică și mai slabă. Transformarea nu se va întâmpla peste noapte, dar dacă vei persevera, rezultatele nu vor întârzia să apară.

10 minute pentru a te simți mai bine

Poate îți vine greu să crezi, dar acest program de doar 10 minute pe zi te va ajuta să previi depresiile de sezon, insomniile și să ajungi să fii, în sfârșit, în formă. Dedică doar 10 minute pe zi fiecărei activități, în parte. Ai putea să începi doar cu una dintre ele sau să faci în fiecare zi o alta. Cu timpul , vei putea să faci mai mult și poate vei ajunge să le faci pe toate într-o zi. Gândește-te la ce trebuie să renunți. La vizionarea unui serial? La timpul pierdut pe rețelele de socializare? Dar nu te mai gândi. Pentru început, ai nevoie doar de 10 minute din timpul tău.

Ce poți face în 10 minute?

Vei fi uimită de rezultate, cum ar fi:

  • vei avea un corp sănătos și vei slăbi;
  • vei învăța să gătești mese sănătoase și rapide;
  • vei fi mai optimistă;
  • vei reuși să gestionezi mai bine stresul din viața ta;
  • tenul tău va străluci;
  • vei dobândi obiceiuri sănătoase.

Acțiuni simple

Iată câteva acțiuni simple și nu durează decât 10 minute să le duci la îndeplinire. Poți să le copiezi în agenda telefonului și să pui alarma în fiecare zi pentru unul dintre ele. Este de preferat să fie la aceeași oră, pentru că organismul tău se va obișnui cu ritmicitatea. Va deveni un obicei și, în timp, a doua ta natură. Așa că vei face aceste lucruri fără efort.

  1. De fiecare dată când mergi la baie și ești acasă, fă 10 genoflexiuni. Ține minte câte ai făcut într-o zi și vezi dacă în ziua următoare poți face mai multe.
  2. Aleargă sau mergi rapid timp de 10 minute. Dacă nu faci sport niciodată, acesta este un mod bun de a începe. Poți doar să cobori din autobuz mai devreme și să mergi pe jos sau să alergi de două ori în jurul blocului. Fă asta de patru-cinci ori pe săptămână.
  3. Notează timp de 10 minute într-un caiet special toate lucrurile din viața ta pentru care te simți recunoscătoare, tot ce te face să te simți mulțumită și îți aduce bucurie.
  4. Mergi la culcare cu 10 minute mai devreme decât în seara precedentă. Nu lua și telefonul cu tine și nu lăsa televizorul deschis.
  5. Pune-ți alarma cu 10 minute mai târziu, atunci când e posibil. Somnul este vital pentru organism. Acele 20 de minute câștigate te vor face să te simți mai energică în ziua următoare.
  6. Asigură-te că există cel puțin trei culori în farfuria ta. De exemplu spanac, roșie și morcov (verde, roșu și portocaliu).
  7. Savurează ciocolata. Da, poți să mănânci ciocolată, cu condiția să o savurezi cu adevărat. Lasă fiecare bucățică să se topească în gură și mestecă foarte încet.

Sursa foto: 123rf.com