Dacă ați făcut o rezoluție pentru a deveni mai sănătoași în 2018, ar putea fi dificil dacă sunteți singurul din familie care face asta.

Cu toate acestea, prin efectuarea unor mici schimbări pentru întreaga familie, vă va fi mai ușor să respectați planurile.

10 mici schimbări pentru o familie mai sănătoasă în 2018

1. Mănâncă curcubeul

Este sănătos să mănânci fructe și legume proaspete într-o varietate de culori – asta înseamnă să ai curcubeul în farfurie.

Acest lucru vă va ajuta să obțineți toate vitaminele și mineralele necesare.

Faceți un joc pentru a obține toate culorile curcubeului în fiecare săptămână, în farfurie.

Cine reușește să mănânce felurite fructe și legume poate primi o anume recompensă stabilită de voi.

5 moduri prin care să faci să funcționeze în 2018 deciziile luate în 2017

2. Experimentați

Încercați o nouă legumă în fiecare săptămână.

Selectați-le voi sau lăsați-i pe copii să le aleagă.

3. Jucați-vă și în bucătărie

Gătiți împreună, ca o familie, cel putin o dată pe săptămână.

De asemenea, încercați să mâncați împreună la masă.

4. Scăpați de produsele alimentare nesănătoase

Verificați dulapurile și aruncați sau donați produsele alimentare nesănătoase.

5. Deveniți grădinari

Luați în considerare să vă ocupați de o grădină de plante pe care să le puteți crește și în interior, pe timpul iernii.

În acest fel veți avea la dispoziție mereu produse proaspete.

Realizează chiar tu cele mai frumoase amintiri de familie

6. Nu aruncați resturile alimentare

Nu aruncați resturile care vă rămân la o masă. Acestea pot fi folosite la un alt preparat sau pot fi donate animalelor sau oamenilor fără adăpost.

7. Ține aproape gustări sănătoase

Pregătiți gustări sănătoase gata pentru consum.

Împachetați în pungi individuale gustări sănătoasepe care le țineți la frigider.

Ori de câte ori simțiți nevoia să ronțăiți ceva, alege varianta aceasta care nu dăunează nici siluetei.

Poți face hummus cu morcovi, pungi pre-porționate de amestec biscuiți și brânză, etc.

8. Alegeți inteligent restaurantul

Dacă tot ați ales să mâncați sănătos, ar fi și păcat ca atunci când ieșiți la restaurant să alegeți unul contrar alegerilor voastre.

Alegeți preparate la grătar, dar nu arse, la cuptor, la grill, însoțite de salate proaspete.

Discută cu chelnerii despre preparatele servite în restaurant.

9. Face mișcare în familie

Nu ratați ocaziile în care puteți ieși împreună cu familia, la aer curat.

Folosiți bicicletele, rolele, patinele, mergeți în excursii chiar de-o zi, vizitați orașul în care locuiți.

Nu aveți cum să nu găsiți un loc prin care nu ați mai trecut.

Citiți date istorice despre orașul vostru, apoi vizitați-l și veți vedea că vă veți simți altfel, cu mult mai bine și mai mândri.

Ceapa roșie și motivele pentru care ar trebui să o consumi mai des

10. Spuneți nu energiei negative

Însușiți-vă un optimism molipsitor, fiți veseli și alungați negativismul din jur.

Faceți asta cu întreaga familia, chiar și pe cei mici îi puteți învăța.

Aveți încredere în propriile persoane, voi reușiți, sunteți fericiți și cei mai tari.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto