10 lucruri pe care să le faci cu 30 de minute înainte de a te culca și care te ajută să slăbești

10 lucruri pe care să le faci cu 30 de minute înainte de a te culca și care te ajută să slăbești

Iată 10 de lucruri pe care să le faci cu 30 de minute înainte de a te culca și care te ajută să slăbești. Nu este deloc o misiune grea!

Specialiștii te trimit la sala de sport pentru a slăbi, îți mai spun că trebuie să mânânci moderat și sănătos, că trebuie să fii motivată.

Nimic din toate acestea nu ar avea randament bun dacă nu ai și un somn bun.

Următoarele 10 de lucruri sau obiceiuri te ajută să slăbești dacă le respecți.

10 de lucruri pe care să le faci cu 30 de minute înainte de a te culca

Ai nevoie de un somn bun pe timpul nopții

Nu întârzia cu ora de culcare pentru a-i permite organismului să se odihnească așa cum trebuie.

Un somn bun ajută la reglarea funcțiilor corpului, inclusiv cum folosește și stochează energia calorică.

Persoanele care se odihnesc suficient nu mai au probleme cu foamea, căci hormonii responsabili de apetit și foame sunt echilibrați.

Studiile arată că persoanele supraponderale țind să doarmă mai puțin decât cei cu o greutate normală.

Aceste diferențe se regăsesc în acumulările de grăsime în anumite părți ale corpului.

Bea un ceai înainte de culcare

Un ceai de rooibos te poate ajuta să dormi liniștită, dar și să elimini grăsimea din zona abdomenului.

Acesta nu conține cafeină și nu-ți va altera calitatea somnului.

Ceaiul de rooibos conține un flavonoid ce reduce stresul ce atrage foamea, dar și depozitele de grăsime.

Băutura care te slăbește până la 4 kilograme într-o săptămână

Carnea de miel ajută

Nu lua cina la o oră târzie, căci va fi afectată digestia, dar vei avea și un somn deranjat.

Carnea de miel conține triptofan, un aminoacid, care ajută somnului.

Dacă nu-ți place la gust, atunci poți încerca carnea de curcan.

Persoanele care dorm bine consumă cu 6 calorii mai puține. Astfel, la o dietă de 2.000 de calorii, asta înseamnă 120 de calorii. Acest lucru se va observa și când te vei urca pe cântar.

Mănâncă brânză cottage sau de vaci

Evită să mănânci înainte de culcare, acest gest nu te va ajuta să slăbești. Vei adormi și mai greu.

În plus, dacă te trezești flămândă îți vei dori un mic dejun copios.

Cu o jumătate de oră înainte de a te culca poți mănca puțină brânză cottage sau de vaci.

Fă-ți un ritual de seară

Cu o jumătate de oră înainte de a te culca încearcă să-ți faci și să te bucuri de câteva obiceiuri relaxante.

Poți face o baie în uleiuri parfumate, poți asculta muzică de relaxare, poți citi o carte.

De asemenea, în loc să stai pe rețelele de socializare sau pe telefon poți petrece momente frumoase alături de partenerul tău.

10 de lucruri pe care să le faci cu 30 de minute înainte de a te culca

Impune-ți o oră după care nu mai folosești frigiderul

Acest lucru te va ajuta să stai departe de ispitele culinare.

Nu va fi de ajutor siluetei și somnului să ronțăi mai tot timpul sau să te trezești peste noapte să mănânci.

Impune-ți o oră după care să nu mai intri în bucătărie decât după apă. Uită că ai frigider.

Fă o plimbare de seară

O plimbare scurtă înainte de a te culca îți va ajuta și somnul.

Iar un somn mai bun înseamnă și o siluetă frumoasă și un corp sănătos.

O gură de aer înainte de a te culca este binevenită.

Dacă te plimbi faci și puțină mișcare, ceea ce nu poate fi decât un plus pentru menținerea siluetei.

Dieta cu supe – ce mănânci ca să slăbești în 7 zile

10 de lucruri pe care să le faci cu 30 de minute înainte de a te culca

Relaxează-te

Uită de problemele legate de serviciu și nu numai și încearcă să te relaxezi înainte de a te culca.

Acest lucru merge mână în mână cu rutina de care vorbeam înainte de a te urca în pat.

Regula celor 20 de minute

Dacă te-ai urcat în pat și nu poți să adormi în următoarele 20 de minute, dă-te jos și ieși din dormitor.

Fă ceva relaxant care să te ajute. Citește dintr-o carte, răsfoiește o revistă.

Alege activități care nu te solicită prea mult și care sunt liniștitoare.

Fă câteva exerciții simple

Cu jumătate de oră înainte de a te culca poți face câteva exerciții fizice de intensitate ușoară spre medie. Te ajută și să slăbești.

Poți face câteva flotări, genuflexiuni, poți ridica greutăți mici, poți face yoga și alte mișcări care îți plac.

Adaptează mini-antrenamentul orei la care îl faci și nu te extenua.

Sursa foto

Save

Save

Save

Save

Save