Citește și: 9 lucruri importante pe care să le știi înainte de a face mamografie

  1. Fenicul- Acesta poate curăța congestia toracică și să calmeze o tuse care pare că nu mai trece.
  2. Anason- Acest condiment are proprietăți antibacteriene. Liniștește tusea și curăță și congestia.
  3. Usturoi- Antioxidanții din usturoi ajută la calmarea simptomelor cauzate de răceală și de gripă.
  4. Pește gras – Somonul, tonul și macroul sunt varietăți de pește bogat în acizi grași omega-3. Aceștia reduc inflamația din corp.
  5. Stridii- Nu prea-ți vien să mănânci stridii când simți că te ia răceala, dar e indicat să o facei. Imunologii susțin că zincul, un mineral esențial pentru imunitate și pentru combaterea bolilor. Acesta scurtează durata perioadei de convalescență.

La primul semn de boală, apelați la vitamina C

6.Citrice- Consumul de vitamina C la primul semn de boală reduce riscul ca boala să evolueze. Mai mult, imunologii susțin că citricele reduc perioada de zăcut cu minim o zi. Iată cum faci ceai de lamaie pentru a ameliora simptomele răcelii.

7.Iaurt și kefir- Probioticele din aceste două alimente ajută la buna digestie și previn suferințele gastrice.

8.Ardei gras roșu– Un singur ardei roșu conține 150 de miligrame de vitamina C, mult mai mult decât o portocală foarte mare. Pentru apreveni răceala și gripa, se recomandă consumul des, mai ales pe perioada rece, a acestei legume.

9.Lapte– Conține multă vitamina D care întărește sistemul imunitar. Un pahar de lapte pe zi face minuni pentru organism, susțin imunologii.

10.Proteine din pui și din curcan- Aceste proteine care se găsesc doar în carnea de pui și de curcan ajută organismul să producă anticorpi și lupte împotriva oricărei infecții.

Citește și: