10 alimente care nu îngrașă și țin de foame

10 alimente care nu îngrașă și țin de foame

Te întrebi care este lista de alimente care nu îngrașă, dar sunt sățioase? Știm că regimul de slăbire presupune adesea restricție calorică și alimente fade, așa că ne-am propus să te ajutăm cu o listă de mâncăruri pe care le poți consuma fără grija caloriilor și care mențin senzația de sațietate cât mai mult timp.

Atunci când mergi la cumpărături, asigură-te că pe listă sunt trecute următoarele alimente și vei vedea cum dieta ta va începe să dea rezultate în scurt timp.

Alimente care nu îngrașă: au puține calorii și țin de foame

Ovăz – un bol cu ovăz și lapte la micul dejun e tot ce ai nevoie pentru a-ți începe ziua cu energie. Ovăzul conține carbohidrați care se eliberează treptat, așa că îți vor ține foamea în frâu pentru câteva ore și au și capacitatea de a reduce colesterolul.

Supa de pui cu legume – este bogată în apă, dar și în vitamine și minerale care asigură organismului substanțele nutritive necesare pentru buna lui funcționare. Sunt de evitat supele cremă, deoarece au mai multe calorii, din cauza conținutului mare de grăsime din smântână.

Salatele de legume – au puține calorii și sunt surse excelente de fibre, minerale și vitamine, care asigură sațietate și energie o perioadă îndelungată. Aveți grijă să evitați adaosurile nesănătoase, precum crutoanele, brânza cu conținut mare de grăsime și dressingurile cu maioneză.

Nucile – chiar dacă au multe grăsimi și, implicit, mutle calorii, nucile ajută la reglarea nivelului de hormoni care au drept scop menținerea sațietății. Grăsimile nesaturate din nuci echilibrează nivelul de colesterol și glicemia, dar trebuie avut grijă la cantități. Un singur pumn de nuci este suficient.

Avocado – consumat cu moderație, avocado, un fruct bogat în grăsimi sănătoase, ajută la scăderea procentului de grăsime corporală. Este important să fie consumat cu alte legume, deoarece are destul de multe calorii – un fruct de avocado are în jur de 240 de calorii.

Ouă – dacă scopul tău e să slăbești și fii sătulă până la cină, ia în considerare un mic dejun ce constă în ouă fierte. Un ou fiert are mai puține calorii decât îți închipui (78 de calorii, un ou fiert tare) și un conținut bogat de proteine, care țin de foame.

Pește – este un aliment bogat în proteine și acizi grași Omega 3, fiind mai eficient în menținerea siluetei și a senzației de foame decât carbohidrații. Sortimente de pește indicate sunt somonul, macroul, sardinele.

Fasolea – are puține calorii și foarte multe fibre și proteine, substanțe care reduc substanțial grăsimea de pe corp și ajută la eliminarea kilogramelor în plus.

Quinoa – este o cereală „împachetată” cu multe proteine și fibre, care ține de foame pentru mai mult timp decât orezul alb sau brun.

Popcorn – este o gustare ideală pentru cei care țin cură de slăbire, deoarece este un mix perfect de fibre și puține calorii, atât timp cât nu se folosește ulei sau unt în exces.

Loading...