Copilul tău merită tot ce este mai bun, iar pachețelul pe care îl va mânca în pauză, la școală, trebuie să fie proaspăt, hrănitor, ușor de transportat în ghiozdănel și, bineînțeles, să aibă gust foarte bun. Iar dacă aspectul este și atractiv, atunci copilul tău va avea toate motivele să fie fericit.

Sandvișuri proaspete

Între două felii de pâinică sau într-o chiflă atent aleasă, pune câteva feliuțe de piept de pui sau de șuncă de curcan. La acestea poți adăuga ardei gras feliat subțire sau o altă legumă la alegere și/sau frunze de salată verde. De asemenea, în loc de cărniță poți face la fel cu o felie sănătoasă de brânzică telemea. Sandvișul făcut acasă va avea întotdeauna avantajul că este proaspăt și ai controlul asupra ingredientelor folosite.

Brioșe și tarte

Indiferent că alegi să prepari câteva brioșe sau tarte, aceste două gustări merg de minune cu bucățele de fructe. Le poți alege pe cele de sezon, iar dacă îmbini două fructe de culori diferite, pe lângă aroma și gustul bun, și aspectul va fi mai frumos.

Plăcințele

Varietatea în privința plăcințelor pe care le poți pregăti acasă pentru copilul tău depinde doar de creativitatea ta. Poți face plăcințele pufoase cu brânzică, cu legume, cu pui și spanac, care pot ține loc de sandviș.

Fructe

Sunt pline de vitamine, fibre, antioxidanți și apă, așa că fructe sunt tocmai bune pentru o gustare. Unul sau două fructe pe zi sunt potrivite și în alimentația sănătoasă, așa că poți adăuga cu încredere în pachețelul copilului. Sunt de preferat fructele care se mențin mai bine în ghiozdan, ca merele, piersicile sau prunele mai tari.

Credit foto: