Dacă ai decis să este cazul să pui capăt exceselor alimentare și să mai slăbești câteva kilograme îți oferim câteva ponturi.

Dacă nu ai răbdarea necesară să elimini kilogramele în plus treptat, într-un interval de timp mai lung, atunci îți spunem ce să faci.

Dietele rapide și dure pot fi ținute numai câteva zile și nu foarte des.

Îți propunem cum să slăbești rapid, dar sănătos!

1. Cum să slăbești rapid și sănătos –  prioritizează alimentele

Asigură-te că, pe parcursul unei zile, vei consuma mai multe legume și fructe proaspete decât alimente procesate, care ar trebui excluse.

Din moment ce sarea este un conservant natural, alimentele procesate sunt extrem de bogate în sodiu, iar organismul tău nu are nevoie de cantități industriale.

Alege legume și fructe proaspete, cereale integrale, lactate și proteine slabe.

2.Cum să slăbești rapid și sănătos – limitează relația cu sarea

Când vine vorba de gustări din comerț, acestea ar trebui să aibă un conținut cât mai redus de sare.

3. Cafeaua bună de dimineață se cunoaște

Începe-ți ziua cu o cană de cafea. Cafeina este un bun diuretic și o sursă bună de antioxidanți, cu rol de protecție a celulelor.

Dacă nu ai probleme de sănătate, poți bea până la 2 căni de cafea pe zi, nu foarte tari.

Nu ești genul care bea cafea? Atunci încearcă ceaiul verde, de păpădie, rădăcină de fenicul și altele din plante medicinale ce pot acționa ca diuretice.

4. Cum să slăbești rapid, dar sănătos – elimină zahărul

Dacă vrei să slăbești trebuie să reduci consumul de zahăr.

Te gândești cât zahăr consumi de-a lungul unei zile dacă îl adaugi în cafea sau ceai, mai există în alimentele procesate, mai iei și un desert, bei și un suc?

Alege mierea sau limitează pe cât poți acest dulce pentru ca tu să fii mai sănătoasă și mai frumoasă.

5. Cum să slăbești rapid și sănătos – încearcă și condimentele picante

Asezonează-ți mâncarea cu aceste condimente picante gradual, nu le face din prima foarte picante dacă nu ești obișnuită.

Sau poate ai vreo alergie la unul dintre ele.

Condimentele picante te pot ajuta să elimini grăsimile și pun metaboilsmul la muncă.

6. Câteva minute de sport contează

Dacă faci zilnic 15-20 de minute de sport măcar, în timp vei vedea diferențele.

Poți dansa, face genuflexiuni, flotări, alergare pe loc, săritura cu coarda pe loc și multe altele care pot fi executate și acasă, unde este cald și bine.

7. Cum să slăbești rapid și sănătos – nu mânca seara târziu

Îți va fi mai greu în primele zile, dacă te-ai obișnuit să ronțăi ceva la televizor sau în timp ce stai la calculator.

Dacă depășești aceste zile, restul îți vor părea mai ușoare, iar kilogramele în plus vor începe să dispară.

8. Somnul de frumusețe

Pe cât posibil, nu te culca după miezul nopții. te vei trezi obosită și te vei întreba de ce.

Respectarea programului de somn te ajută să slăbești și face bine întreg organismului.

Știai că slăbești și în timp ce dormi?

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează

Sursa foto