Alimentele păstrate în condiții bune de depozitare și apoi gătite corect furnizează organismului tău mai mulți nutrienți importanți pentru păstrarea masei musculare și a energiei. În plus, poți economisi și bani.

  • Păstrează carnea crudă maximum 3-4 zile la frigider. În cazul cărnii tocate, cum sunt cârnații sau micii, intervalul recomandat este mai mic, de una, cel mult două zile.
  • Proteinele animale se păstrează foarte bine dacă temperatura de gătire nu depășește 160 de grade Celsius. Expunerea lungă la o temperatură ridicată distruge marea parte a nutrienților.
  • Chiar și dacă folosești o tigaie de teflon, fără ulei, pregătește carnea la foc mic.
  • Carnea și peștele trebuie să fie preparate potrivit, în niciun caz arse.
  • Este recomandat să elimini pielea de pe pulpele și de pe pieptul de pui. În piele se acumulează multe toxine.
  • Peștele conține grăsimi esențiale, sănătoase, ceea ce îl face să fie o excelentă sursă de carne și se gătește repede. Dezavantajul este că ține mai puțin de foame.
  • Folosește ulei rezistent la temperaturi înalte de frigere.
  • Și, neapărat, reține să nu recongelezi carnea care a fost deja dezghețată.

 

Credit foto:

Urmărește-ne pe Google News
Parteneri
Parteneri
Parteneri
Parteneri
Parteneri
Parteneri
Parteneri