• Legumele, fructele și verdețurile nu se țin mai mult de 7 zile la frigider.
  • Alimentele naturale nu trebuie spălate înainte de a fi băgate la rece pentru că sunt mai expuse la riscul de a capta germeni și se vor strica mai rapid.
  • Fructele care sunt încă necoapte se lasă la temperatura camerei într-un bol cu alte fructe și se vor coace mai repede.
  • Avocado oxidează repede după ce este desfăcut, așa că dacă prepari guacamole, consumă-l în maximum 30 de minute. Dacă ți-a mai rămas o jumătate de avocado ambalează-l într-o folie de plastic și ține-l la frigider. Ce mai bine este să îl mănânci nu mai târziu de următoarea zi.
  • Când vrei să mănânci fructe , spală-le și consumă-le imediat deoarece vitaminele se distrug foarte repede prin simplul contact cu aerul. Consumă-le pe cât posibil și coaja.
  • În cazul în care vrei să cureți fructele de coajă, este recomandat să le mănânci în maximum 20 de minute.
  • Dacă vrei o salată de fructe, nu e indicat să prepari o cantitate mai mare. Prepară și mănâncă o cantitate mică, pentru a nu trebui să lași la frigider restul rămas pentru a-l consuma pe parcursul zilei.
  • Dacă sunt fructe și legume tăiate deja și ambalate, e bine să știi că nu își păstrează toate proprietățile pe care le au aceleași alimente în starea inițială.
  • Când gătești legume, îndepărtează coaja doar după prepararea termică. De exemplu, în cazul cartofilor, dacă sunt fierți în coajă se păstrează atât nutrienții, cât și un indice glicemic scăzut.

Credit foto: Flickr