Mănâncă singură

Când ești în compania altora ai mai multă poftă de mâncare și deci ai toate șansele să mănânci mai mult. Alternativa e să te bucuri de gustul mâncării fiind singură, într-un loc liniștit. De evitat în fața televizorului.

Nu consuma mult lapte

Laptele are calități nutritive foarte apreciate și este o importantă sursă de energie pentru organism, doar că din păcate are un conținut ridicat de grăsimi. În doar 200 ml se ascund 128 kcal.

Poartă tot timpul un fruct în geantă

Dacă ești plecată toată ziua de acasă, este indicat să ai permanent la tine un fruct, de prefferat mere. Așa vei fi mai puțin tentată să îți cumperi ciocolată sau alte produse pentr a-ți potoli foamea. Mărul este de ajutor și te menține în formă.

Ia mesele la aceleași ore

Ritmul în care mănânci este important. Dacă te obișnuiești să mănânci la aceleași ore îți ajuți digestia, iar acest lucru pe termen lung te ajută să ai o sănătate mai bună și să pierzi din kilogramele în plus.

Cofeina accelerează arderea grăsimilor

Bea o ceașcă de cafea tare înainte să practici uun sport. Cofeina pare să mărească arderea grăsimilor și vei fi plină de energie mai multă vreme.

Nu te cântări prea des

În fiecare zi te sui pe cântar pentru a verifica dacă te-ai mai îngrășat sau ai slăbit? Renunță la acest obicei care te poate deruta. Cântărește-te doar o dată pe lună și fă aprecierile în funcție de cum îți vin hainele.

Spală-te pe dinți după fiecare masă

Beneficiile curățatului dinților sunt duble. Vei avea o dantură mmai îngijită, iar gustul mentolat potolește apetitul și te determină să nu te mai gândești la mâncare, măcat pentru o vreme.

Credit foto: 123rf