Smoothie-uri

Sunt potrivite pentru toată lumea, indiferent de alimentație, inclusiv cea vegetariană sau raw vegan, și conțin de la legume și fructe la semințe, nuci, migdale sau prafuri speciale pentru acest praparat. Mare atenție însă, smoothie-urile pot ține locul unei mese, așa că nu trebuie consumate în cantitate mare. Un pahar de 250 ml este suficient pentru o porție.

Iaurt cu fructe

Foarte bun pentru mese și gustări în orice perioadă a zilei, iaurtul conține proteine și calciu. Când însă este cumpărat în varianta cu fructe, această combinație are destule calorii și zahăr adăugat. În plus, nu știi proveniența fructelor. De aceea, cel mai bine este să-ți prepari singură iaurtul cu bucățele de fructe proaspete, alese pe gustul tău.

Ceai îmbuteliat

Ceaiul conține antioxidanți și s-a demosntrat prin studii realizate de-a lungul timpului că menține sănătatea inimii și chiar reduce riscul de îmbolnăvire de demență. Cu toate acestea, ceaiul îmbuteliat este mai degrabă un suc, la care se adăugă și zahăr. Mai bine prepară-ți singură un ice tea adăugând în ceaiul răcit la temperatura camerei cuburi de gheață și feliuțe de lămâie.

Cafea

Cafeina poate proteja celulele creierului, iar atioxidanții influențează pozitiv starea generală a organismului. Dacă însă la fiecare porție de cafea pe care o bei adaugi lapte și zahăr, această combinație îți poate aduce aproximativ 300 de caloriies și aproximativ 15 grame de grăsimi. Varianta optimă: sevește cafeaua neagră, care are doar 5 calorii/100ml. Poți adăuga lapte cu conținut redus de grăsimi și o linguriță de miere sau de zahăr brun.

Vin roșu

Persoanele care beau cantități moderate de vin roșu natural sunt mai ferite de afecțiuni ale inimii, de boala Alzheimer, unele tipuri de cancer și chiar de riscul de a lua în greutate. Dar, cuvântul cheie este moderație: un pahar de 150 ml.

Credit foto: Flickr.com