Toată lumea îi zicea că e grasă, însă acum arată demențial. Iată cum a scăpat Khloe Kardashian de peste 20 de kilograme. Transformarea este uluitoare

Toată lumea îi zicea că e grasă, însă acum arată demențial. Iată cum a scăpat Khloe Kardashian de peste 20 de kilograme. Transformarea este uluitoare

Khloe, sora mai mică a celebrei Kim Kardashian West, a fost criticată în trecut pentru surplusul ei de kilograme, având forme mult mai voluptuoase decât surorile ei, în timpul căsătoriei ei tumultuoase cu Lamar Odom. Însă, după ce a divorțat de acesta, vedeta s-a ambiționat și a făcut o schimbare radicală de look. De mai bine de un an de zile,  a reușit să dobândească o siluetă de invidiat, cu care atrage admirația tuturor femeilor.

 

Superba tânără de 32 de ani se simte mai bine ca niciodată în pielea ei, după ce a slăbit peste 20 de kilograme,  iar acum îi ajută și pe alți oameni să slăbească, având propriul show „Revenge body”. Nutriționistul ei, Dr Philip Goglia¸ a dezvăluit cum a reușit vedeta să slăbească, să-și tonifieze corpul  și cum își menține greutate. Potrivit acestuia, Khloe are șapte mese pe zi, are grijă tot timpul să bea apă ca să-și hidrateze corpul. În plus, ea a renunțat definitiv la lactate, sucuri, soia și fructe uscate.

„Când vine vorba de slăbit, 80% contează alimentele pe care le consumi și 20% mișcarea”, susține acesta, dacă vrei să obții un corp de invidiat ca al lui Khloe.

„Am început să merg la sală pentru că aveam nevoie să îmi eliberez minte și nu știam ce altceva să fac, iar rezultatele s-au văzut rapid. Pentru mine, asta a însemnat răzbunarea mea pentru toți cei care îmi spuneau că sunt grasă și urâtă”, a spus Khloe.

„Îmi place foarte mult laptele și brânza, dar eliminarea lor din dieta mea a făcut o diferență enormă. Într-o luna jumăte am slăbit 5 kilograme doar pentru ca am renunțat definitiv la lactate”, a mai spus vedeta, care precizează că este foarte important să consumi minim doi litri de apă pe zi, regulă de la care ea nu se abate.

 

Iata ce mănâncă Khloe Kardashian într-o zi

 

Micul dejun -este format dintr-un shake proteic ce conține migdale măcinate și un fruct, la alegere, amestecate  cu apa și gheață.

Gustare– fruct, la alegere.

Prânz- 120 de grame de  piept de pui, cu o salată bogată în fier de spanac sau sfeclă roșie

Gustare– 150 de grame de țelină sau rosii, amestecate cu 12 migdale.

Gustarea 2– 150 de grame de legume și un ou fiert

Cină: somon, cod negru, păstrav arctic, biban de mare, fiert sau la grătar, cu 250 de grame de legume sau salata.

Gustare: un fruct.

Loading...