Există și grăsimi sănătoase! Iată care sunt alimentele care le conțin

grăsimi sănătoase  - ulei de măsline, nuci, fasole 123

Știm că trebuie să evităm consumul de grăsimi. Totuși, există grăsimi sănătoase, iar lipidele sunt esențiale (în cantitate mică) pentru buna funcționare a organismului. Află care sunt grăsimile sănătoase și nu uita să le incluzi în meniul tău zilnic.

Grăsimi sănătoase. Nucile

De la alune la nuci pecan, toate fructele cu coajă conțin grăsimi sănătoase și sunt bune pentru inima ta. Dar nu exagera atunci când le consumi. Doar pentru că grăsimile sunt sănătoase nu înseamnă că poți mânca oricât de multe ai dori. O portie este de aproximativ 30 de grame pe zi. Asta e de aproximativ șapte nuci, 24 de migdale, 35 de arahide, 18 bucăți de caju sau 15 jumătăți de nuci pecan.

Grăsimi sănătoase. Uleiul de măsline

Fie că îl folosești la gătit sau ca sos pentru salată, uleiul de măsline este o alegere bună. Are un conținut ridicat de grăsimi bune. Dar ține minte: întotdeauna ai grijă la cantitatea de grăsime pe care o consumi, fie ea și o grăsime sănătoasă. Așa că, întodeauna, folosește mai gatiti cu ulei mai puțin decât o rețetă solicită. Sau de a folosi un spray de ulei de măsline. În coacere, puteți utiliza suc de mere, pentru o jumătate de ulei pentru a reduce din nou pe unele grasimi si calorii se rade.

Grăsimi sănătoase. Legumele verzi

Legumele de culoare verde închis, cum sunt spanacul, varza, varza de Bruxelles conțin acizi grași omega 3. Ai nevoie de o cantitate de două-trei căni de legume în fiecare zi. Include și pește în dieta ta. Acesta conține și el un alt tip de omega 3 de care ai nevoie.

Grăsimi sănătoase. Ouăle

Ouăle sunt o sursă importantă de proteine. Un ou mare conține cel puțin 5 g de grăsimi, din care cea mai mare parte sunt grăsimi sănătoase.

Grăsimi sănătoase. Inul

Ca parte a unei diete sănătoase și pentru ca tenul tău să arate bine, consumă in. Acesta conține, în plus, fibre alimentare care ajută la combaterea constipației și a inflamațiilor din corp. Adaugă o lingură de semințe de in în salată sau în muesli.

Grăsimi sănătoase. Leguminoasele

Fie că este vorba de fasole, linte, mazăre sau soia, include leguminoase în dieta ta. Îți vor face bine atât fizic, cât și psihic. Acestea conțin, printre altele, acizi grași omega 3.

Surssa foto: 123rf.com