Dieta cu 1.200 de calorii pe zi. Slăbești sănătos!

Dieta cu 1.200 de calorii pe zi. Slăbești sănătos!

Dieta cu 1.200 de calorii pe zi te ajută să slăbești fără să te simți înfometată. Iată meniul pentru 7 zile.

În general, dietele presupun modificarea alimentației, exerciții simple.

Poți slăbi și fără să te ții de diete stricte și dure care îți pot da peste cap metabolismul, să te simți amețită și înfometată tot timpul.

Iată ce poți consuma timp de 7 zile pentru a slăbi fără efort și sacrificii mari.

Dieta cu 1.200 de calorii pe zi

Ziua 1

Micul dejun

Poți mânca 3/4 cană de fulgi de porumb, 1 banană, 1 cană de lapte slab.

Prânz

Sandwich din pâine integrală care să conțină carne de curcan, 1/2 ardei gras, maioneză light, muștar, salată

Mai poți mânca 2 kiwi.

Cina

Poate să conțină pește, 1/2 roșie, 2 linguri de parmezan ras, 1 ceașcă de cous cous, 1 cană de broccoli, 1 budincă fără grăsimi la desert.

Ziua 2

Micul Dejun

Un smoothie din 1 cană fructe de pădure, 1/2 banană, puțin lapte degresat.

O felie de pâine integrală cu unt cu un conținut redus de grăsimi sau brânză de vaci.

Prânz

O porție de supă de legume, o salată, iaurt slab, struguri

Cina

Carne slabă la grătar, 1/2 fasole boabe, 3 cartofi roșii mici asezonați cu mărar.

Ziua 3

Micul dejun

Lapte cu fulgi de ovăz, 1/2 măr, 1 linguriță de miere, puțină scorțișoară.

Prânz

Salată de pui – piept de pui, struguri roșii, migdale, maioneză light și salată verde.

Ca desert poți servi o banană.

Cina

Creveți, 1 cartof copt cu iaurt, spanac fiert.

Ziua 4

Micul dejun

1 felie de pâine integrală prăjită sau o 1/2 de brioșă, 1/2 măr, brânză slabă, iaurt, migdale.

Prânz

Supă de roșii, sandwich din pâine integrală cu vită, ridichi, muștar, felii de roșie, salată.

Desert – 1 pară.

Cina

O porție de pește – somon, de exemplu, la care poți adăuga o salată cu dressing de iaurt și ulei de măsline.

Mai poți consuma 3/4 cană de orez brun și 1/2 cană de ananas proaspăt.

Ziua 5

Micul dejun

O porție de cereale cu lapte, fructe de pădure și migdale.

Prânz

Quesadilla – fasole cu tortilla, brânză slabă.

Alternativa este brânză slabă și 1/2 cană de felii de mandarine, câteva felii de castravete.

Cina

O porție mică, aproape cât palma ta, de mușchi de porc la grătar, salată verde cu un dressing fără grăsimi.

La desert poți avea 1 cană de fructe de pădure sau 1/2 iaurt de vanilie.

Dieta cu 1.200 de calorii pe zi

Ziua 6

Micul dejun

Waffle cu unt de arahide și 1/2 banană tăiată felii, un pahar cu lapte degresat.

Prânz

Sandwich cu ton, maioneză light, muștar, castravete și ceapă.

Mai poți consuma 10 morcovi mici, un iaurt light mic cu 1/2 banană.

Cina

Combină 3/4 ceașcă orez brun fiert cu 1/2 cană porumb, o porție mică de carne de curcan, 1/4 cană de fasole roșie. Poți face o salată.

Ai la alegere spanacul fiert și 1 măr în cazulș în care vrei să schimbi vreun ingredient din cele de mai sus.

Ziua 7

Micul dejun

1/2 brioșă sau 1 felie de pâine integrală cu brânză slabă, 1 roșie, 1/2 cană spanac fiert, 1 ou fiert.

Ca desert poți mânca un grapefruit mediu.

Prânz

Salată de fasole – 1/2 cană fasole, 1/2 cană felii mandarine, ardei gras, ceapă roșie sau ceapă verde, puțin oțet, salată verde.

Mai poți adăuga 1 chiflă sau 1-2 felii de pâine integrală și 1 pară.

Cina

O porție de friptură cu un cartof copt cu puțin unt, 1 cană de zucchini, 1/2 cană de ananas bucăți.

Meniul este unul variat și pe cât se poate de bogat. Nu uita că ai nevoie de hidratare zilnic și de mișcare moderată.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează

Sursa foto

Loading...