Cel mai bun desert atunci când ești la dietă. Nu are multe calorii

Cel mai bun desert atunci când ești la dietă. Nu are multe calorii

Cel mai bun desert atunci când ești la dietă este gata în câteva minute și conține numai produse naturiste. Pere, miere și scorțișoară, o combinație sănătoasă pentru silueta ta.

Atunci când ești la dietă parcă simți și mai tare nevoia de a mânca ceva dulce. Când ai restricții, atunci te apucă tot felul de pofte.

Acest tip de desert poate fi consumat fără grijă, căci nu te îngrașă, nu are multe calorii ca multe altele.

Este un desert ideal mai ales dacă nu stai prea mult timp pe acasă, dar vrei să mănânci sănătos și fără chimicale.

Acest desert cu pere poate fi o alegere minunată să-ți servești prietenele venite în vizită, căci nu necesită mult timp de preparare – în câteva minute este gata.

Cel mai bun desert atunci când ești la dietă. Nu are multe calorii

Ingrediente pentru 4 porții

– 2 pere

– 1/2 lingură unt rece

– 3/4 linguriță scorțișoară

– 1/4 linguriță nucșoară

– 1 lingură miere

– 1/4 cană nuci pecan mărunțite – opțional. Poți pune ce alte nuci dorești

Preîncălzește cuptorul la 175 de grade Celsius.

Decojește perele, taiele pe jumătate, apoi scoate semințele.

Pune pe fiecare scobitură a perei (de unde ai scos semințele) bucățele de unt.

Într-un castron amestecă nucile, scroțișoara și nucșoara. Distribuie-le peste perele tăiate.

La final pune și mierea peste ele și pune-le la cuptor, neacoperite, circa 25 de minute.

Cel mai bun desert atunci când ești la dietă. Cu pere

Perele sunt extrem de bune pentru sănătate. La fel și celelalte ingrediente ale rețetei.

Perele conțin aproape 20% din necesarul zilnic de fibre, cele care mențin senzația de sațietate și te ajută să mănânci mai puțin de-a lungul zilei.

Fibrele ajută la o mai bună absorbție a celor mai importante vitamine și minerale care mențin sănătos sistemul digestiv.

Perele au proprietăți anti-inflamatorii, au glucoză ce-ți oferă energie, te ajută să faci sport fără a mai simți dureri musculare.

Mierea naturală se poate că nu mai are nevoie de nicio prezentare specială. Ea nu ar trebui să lipsească din nicio bucătărie sănătoasă.

Aceasta conține vitamine și minerale ce ajută la creșterea colesterolului bun din organism, reduce problemele cardiovasculare, ajută la slăbit, și nu numai.

Scorțișoara este bogată în fier, magneziu, calciu și fibre. Are un efect de regulator al nivelului de zahăr din sânge.

Un nivel crescut de zahăr în sânge poate conduce la creșterea depozitelor de grăsimi din corp, iar scorțișoara previne acest lucru.

Scorțișoara oferă și ea senzația de sațietate, fiind bogată și în fibre, ajută în procesarea mai eficientă a carbohidraților ceea ce duce la pierderea în greutate.

Nucșoara oferă organismului vitaminele de care are nevoie, mai ales pentru a menține puternic sistemul imunitar.

Conține potasiu, calciu, fier, mangan ceea ce face ca nucșoara să fie un aliment bun.

Are proprietăți antibacteriene, analgezice, antiseptice. Ea protejează creierul împotriva bolilor degenerative precum Alzheimerul.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...